Middagje melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Familie Jansen Kok - WaarBenJij.nu Middagje melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Familie Jansen Kok - WaarBenJij.nu

Middagje melbourne

Blijf op de hoogte en volg Familie

31 December 2014 | Australië, Melbourne

Vanmiddag zijn we (Wendy, Edzo, Nina, Hugo, Ewout en Maud) met de trein naar melbourne gegaan. Na een klein uurtje aangekomen op Flinder station en door naar Eureka Tower, schitterend uitzicht van de 88ste verdieping over melbourne. Vervolgens de stad ingelopen en daar werden Wendy en Nina helemaal gelukkig, ZE HEBBEN HIER OOK EEN ZARA!!!! Sommige dingen zijn ook precies hetzelfde over de hele wereld.....
Voor oud en nieuw nog wat muffins en champagne gehaald en toen weer terug naar huis.
Het blijft wel erg bijzonder om in je korte broek om 2030 uur als het nog niet donker is, oliebollen en appelflappen te eten en oud en nieuw in te luiden.
Voor iedereen namens namens ons allemaal (10 uur eerder dan in Nederland) EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2015

• 31 December 2014 - 16:23

Leonie:

Hallo allemaal, wat een mooie verhalen allemaal! Wij wensen jullie ook een heel gelukkig en gezond 2015!!

• 31 December 2014 - 19:07

Kim Ten Breteler:

Ik geniet van jullie verhalen! Jullie ook een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!

Groetjes,
    Kim

• 01 Januari 2015 - 07:19

Lea:

Ook voor jullie een gezond en gezegend 2015!
    Zo te zien ben je weer kerngezond, Wendy! Jullie zien er zo blij uit met elkaar.

• 01 Januari 2015 - 11:55

Carola:

Wendy, ik wens jullie allemaal ook een heel gelukkig en gezond 2015 toe!
    Groetjes Carola

• 01 Januari 2015 - 22:19

Petra Doek:

Lieve familie, wat een heerlijke reis, en ervaringen.geniet er heerlijk van, en volgens mij kun je daar wel aan wennen, in je korte broek oud en nieuw vieren. Have fun, veel liefs van ons allemaal. xxxx

• 02 Januari 2015 - 09:18

Loes:

Lieve allemaal,
    Ook van ons de beste wensen. Gek dat jullie al eerder in 2015 zaten dan wij!
    Het was een hele toer om jullie te vinden, de site zei steeds dat ze aan het werk waren. Maar, gelukkig is het gelukt. Nu even jullie reisverslagen gaan lezen.
    Geniet!
    Liefs Loes (en Olaf en de rest)