Links! - Reisverslag uit Frankston, Australië van Familie Jansen Kok - WaarBenJij.nu Links! - Reisverslag uit Frankston, Australië van Familie Jansen Kok - WaarBenJij.nu

Links!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 December 2014 | Australië, Frankston

In plaats van richtingaanwijzer ruitenwisser, maar als het daar bij blijft, lijkt me dat prima! Wennen zeg dat links rijden! Verkeer is hier echter heel anders, relaxed joh! Men geeft elkaar de ruimte, je laat iemand invoegen en zwaait daarbij vriendelijk ook!
Op de snelweg mag je maximaal 100 km rijden en dat is prima: nobody seems to be in a rush!

Kassieres bij de supermarkt vragen standaard hoe je dag was en welke plannen je nog hebt! Alle tijd hebben ze.

En dan het strand op zaterdag...... bijna niemand, strak blauw, heerlijke temperatuur! Wij zijn gaan lopen naar een punt van de peninsula, schiereiland, waar de baai en oceaan bij elkaar komen.
Zuidelijke windstroom vanaf de zuidpool is voelbaar, de wind vanaf de andere kant warm: bizar! Die sfeer kunnen we je niet laten voelen, wel een paar sfeerkiekjes! Eerst even uitzoeken hoe dit met de nieuwe camera gaat!

• 27 December 2014 - 10:41

Carola:

Wendy wat super om jullie zo te kunnen volgen! Heel veel plezier en geniet ervan met Enzo en de kids.

• 27 December 2014 - 11:25

Leonie:

Inderdaad leuk om jullie zo te volgen! Ziet er super uit, veel plezier nog!

• 27 December 2014 - 13:03

Lea:

Mensen, wat ziet dat er heerlijk zomers en ontspannen uit! Hier Natte sneeuw. Gniffel maar even..
    Geniet veel!

• 31 December 2014 - 12:00

Linda:

Beste Wendy, Edzo en de kinderen.

Wat leuk om jullie op deze manier te volgen. Wendy, volgens mij doet het warme weer je goed. Is jouw stem weer helemaal terug?
    Het is hier nu bijna 12.00 uur. Het vuurwerk hoor je overal al knallen.
    Rosalyn is ook druk met het vuurwerk.

Veel plezier vannacht. Ik wens jullie het allerbeste voor 2015!
    Geniet van deze schitterende ervaring en we spreken elkaar weer in het nieuwe jaar.

Groetjes,
    Linda, Jw en Rosalyn.